چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 4 مرداد 1399/ شماره 77
ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی، عبور میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 18 هزار و 400 تومان، دلار صرافی‌ها بدون تغییر ماند، پایان هفته نفت در قیمت 43 دلار و شروع هفته‌ی افزایشیِ بورس تهران.
پست های رادیویی مرتبط:

پنجشنبه 2 مرداد 1399 | فواره قیمت ها نزولی می‌شود؟

چهار‌شنبه 1 مرداد 1399 | کمترین حجم معاملات در تیرماه

ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 24 جولای 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز ABS و PVC که بدون تغییر یا کاهشی بودند، روند افزایشی داشتند. پلی اتیلن سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگینِ تزریقی، گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در قیمت های نشریه پلتس، منتهی به جمعه، 24 جولای، تجربه کرده اند.

عبور میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 18 هزار و 400 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در آغاز هفته، 18 هزار و 437 تومان شد. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 29 تیر، به 492 تومان افزایش رسیده. نکته مهم اینکه همچنان میانگین روزانه، قیمت پایین تری نسبت به میانگین هفتگی دارد و امروز، میانگین روزانه در کانال 18 هزار و 200 تومان بود. فردا، یکشنبه، 5 مرداد، هجدهمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که هم دلار نیمایی افزایشی است و هم برخی قیمت های جهانی. 

دلار صرافی‌ها بدون تغییر ماند
صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به پنجشنبه قبل، 20 هزار و 300 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 5 هزار و 400 تومان معادل 36 و 2 درصد افزایش داشت. دلار صرافی در حالی امروز بدون تغییر بود که در بازار آزاد، تا لحظه نگارش این گزارش، دلار تا 22 هزار و 750 تومان، پیش رفته است.

پایان هفته نفت در قیمت 43 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 43 دلار و 8 سنت آغاز کرده بود، روز جمعه در قیمت 43 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی معاملات برنت 43 دلار و 34 سنت. هر بشکه نفت آمریکا 41 دلار و 34 سنت.

شروع هفته‌ی افزایشیِ بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 15 هزار واحد اصلاح به پایان رساند، امروز را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 54 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 955 هزار واحد رسید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟